Czytasz =>Komentujesz

Obserwatorzy

niedziela, 10 lutego 2013

# 20 - ostatni rozdział I-serii

 Wiecie na tą część nie mam pomysłów wiec na szybko ją kończę :) Mam nadzieje, ze sie nie obrazicie i będziecie czytali część 2:))
--------------------------------------------------------------------------------------------------

*miesiąc później*
Tak jak powiedziałam tak robię . A więc przed ostatnim koncertem zemdlałam. Okazało ise, że jestem w ciąży. 2 miesiąc. CHOLERA JASNA! Wszyscy(oprócz Anity, która zna prawde) myślą, że to przez nieregularne jedzenie i mało snu. No zrobiliśmy ten koncert i wyszło świetnie! Była impreza, ale ja nie piłam. Powiedziałam, ze lekarz, powiedział: "Masz za bardzo osłabiony organizm" - Podziałało. Pożegnaliśmy sie. Dziewczyny zostały jeszcze z chłopakami, a ja wyleciałam do USA. Może nie wiecie, ale dostałam pracę w serialu (Pretty Little Liars) Jako dublerka Lucy Hale. Lucy zachorowałą, a oni nie mogą spóźnić sie z premierą serialu. Bo mają już koniec drugiego sezonu. Ale muszą szybko zrobić początek 3 bo sie nie wyrobią. Mam miesieczną pracę....A wyobraźcie sb ile to kasy. A przyda mi się teraz z dzieckiem na karku. Bardzo kocham tą małą osóbkę. Pojechałam na plan. Tam bardzo ciepło mnie przyjęli.

*6 miesięcy później*
 Zacznijmy od tego, że mieszkam w Londynie. Selena była u mnie od 3 miesięcy.,  a wczoraj wyjechała.
Między szóstym, a siódmym miesiącem miałam skurcze. Bardzo bolesne. Pojechałam z Sel do szpitala. Doktor myślał, że jestem tylko nadwrażliwa. Ale jak zobaczył co się dzieje to dosłownie krzykną
- KURWA pełne rozwarcie!- zaraz na stół i urodziłam piękną córeczkę KIM.  Miała 1kg.50 dag.Byłam z nią miesiąc w szpitalu. I Wyszłyśmy.  Wszystko już dobrze
Pewnie zapytacie się czy ludzie wiedzą o ciąży. Wie o tym. Selena, Liam, dziewczyny i nikt więcej. Grałyśmy jeszcze koncerty, ale na razie mamy wolne, bo Elena szykuje się do ślubu z Liamem
Kim ma już 2 miesiące. To tak jakby się jeszcze nie urodziła. Ale wszystko już dobrze. Muszę po prostu na nią uważać. Wiecie... bałam się o nią. Lekarz mówił, że będzie jak roślinka. Że będzie miała z 6 operacji. Że to..że tamto...Ale na szczęście nie miała ŻADNEJ, ŻADNEJ operacji. To było największe dla mnie szczęście! Dziś odwiedzą mnie dziewczyny i Liam. On jedyny wie o wszystkim. Bardzo się o Nas martwił. 
- Hej Jen- uśmiechnęła się cała siódemka zaraz, zaraz siódemka?? A...jest Zayn...niech będzie. On jest z Bellą- o ile się nie mylę.
- Hej Chodźcie tu, - rozłożyłam ręce, a wszyscy rzucili mi się w ramiona
- Mogę cię prosić?- zapytała Anita
- Jasne. To przy okazji zrobię kawe i pogadamy- uśmiechnęłam się
- Ja proszę Herbatę- Czyżby moja siostra...ojej...
- Spoko! Zaraz wracamy. Jakby co Kim śpi, więc El uważaj. ok?
- Jasne- oni zajęli się rozmową, a my poszłyśmy do kuchni
- No więc co tam kochanie??- zaczęłam
- Wszystko dobrze. wiesz...byłam u Ginekologa..Iiii...jestem w ciąży- odezwała się cicho. Podeszłam do niej i pocałowałam w oba policzki.
- Super! Hazza wie prawda??
- Tak. I właśnie chciałam ciebie i Kim zaprosić na Obiad  Jutro. Co o tym myślisz??
- Będziemy. Jeszcze raz gratuluję- Uśmiechnęłam się do niej. Zabrałyśmy ciasto, krakersy, kawy, herbaty ( musze je pić, bo lekarz zabronił kawy ble...). Rozmawialiśmy długo. W końcu Kim się obudziła. Wszyscy powiedzieli jednogłośnie, że jest podobna do Louisa, ale oczy ma moje. No jeden sukces. Przed wyjściem poprosiłam jeszcze Liama i Anitę na stronę. Zapytałam się, czy by zgodizli się zostać chrzestnymi mojej córeczki. Ci zgodzili się bez wahania. Po 8 godzinach poszli. Wykąpałam Kim, sama się umyłam, i zasnęłam myśląc co przyniosą następne dni....


-------------------------------------------------------------------------------------------------
Wiecie to tak na szybko. Wolałam napisać szybko i zwięźle niż rozciągać w nieskończoność i nic nie wnosić do opowiadania. Następną CZĘŚĆ ZACZNĘ ALBO DZIŚ WIECZOREM, albo w następny Weekend.
Pozdrawiam
Marzena
PS. rozdziały 16-20 są najświeższe, więc zapraszam :))

2 komentarze:

  1. Byle do drugiej części :* Swietne opowiadania

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ja chcę już drugą część a ty Tomlisonku nie ładnie oj nie ładnie, hmm jakbym cię dorwała to ta twoja zacna dupencja by była poobijana tak mi Pierniczka traktować foch normalnie, a po za tym rozdziały suuuuuuuuper ;)) Za dużo Haribo zdecydowanie ;)

    OdpowiedzUsuń