Czytasz =>Komentujesz

Obserwatorzy

sobota, 9 lutego 2013

# 18

Napisali tam
# LouprzyznajsięcozrobiłeśJen
 No rozwalają mnie te Directioners. Rozwalają po prostu. Zaczęłam tarzać się po podłodze. Ale to jeszcze nic. Weszłam w to i wiecie kto to urządził?? Polish Directioner z pomocą sióstr Tomlinson. #Haha dostanie mu się jak przyjedzie do domu.Zobaczyłam również Twetta Siostrzyczki mojej kochanej. Uuu...To dolała oliwy do ognia.
- Hej słonko- przywitał się buziakiem Hazza
- Hej Kocie. Co tam?
- A nic. A co robisz.??
- Jestem na Twitterze i czytam co wymyśliły siostry Tomlinson.
- Pokaż!- wykrzyknął. Zabrał mi laptopa. Ja poszłam się umyć, ubrać i coś zjeść, a ten się jeszcze raz wydarł- WOOW... Anita widziałaś te zdjęcia??- zapytał i pokazła je mi. Było na nich widać Jen, która uwodzicielsko tańczyła przy Danielu.
- Jak ładnie ona wyszła....- zachwycałam się

- Tak, tak może i ładnie, ale powiedz co to za facet...

- To Daniell. Jej były chłopak.
- oooo....- zdziwił się mocno
- Taak. Ja też nie myślałam, że Oni kiedykolwiek sie jeszcze spotkają.
- Mhm...- później zeszła reszta. Zrobiliśmy śniadanie, później Obiad i kolację. Zaz każdym razem Lou brał posiłek i wychodził. Biedaczek, ale sam sobie zawinił

*Oczami Louisa*
Tak bardzo za nią tęsknię. Wręcz Cholernie! Mam nadzieję, ze kiedyś mi wybaczy! Inaczej się zabiję! Powiem wam szczerze, że kiedy widzę te zdjęcia jej z tym całym Danielem, aż mi się nie dobrze robi. Jestem strasznie wściekły. Ale to przecież przeze mnie to wszystko. Sama mi napisała nawet na TT. Jest teraz tam. Siedzi w klubach i na plaży. Ludzie cały czas MNIE hejtują, a nie ją. Nawet moje siostry! Przesada, całkowita.

Nie wiem czy uda mi sie ją przekonać, żeby mi wybaczyła! Moja lista się nie zmienia!
1) ŻEBY JENNIFER MI WYBACZYŁA!!

1 komentarz:

  1. Pogódź ich no... Nawet wiem w jaki sposób można to zrobić ^^ ale to twój blog :p
    Misia :>

    OdpowiedzUsuń