Czytasz =>Komentujesz

Obserwatorzy

sobota, 9 lutego 2013

# 17

Dla mojej kochanej MISI <333
Kocham cię Wariatko!!<33
--------------------------------------------------------------------------------
Gdyż okazało się, że Wredne Paparrazie cały czas cykali nam fotki. A oto przytoczę Wam słowa reportera:
" Wczoraj w godzinach porannych na Madagaskarze nasi reporterzy zobaczyli na lotnisku Selenę Gomez.  Jak się później okazało piosenkarka przyjechała po swoją młodszą koleżankę po fachu- Jennifer Stone. Dziewczyny są chyba w bardzo dobrych stosunkach. Następnie wróciły do domu panny Gomez. Pare godzin później piosenkarki wybrały sie do klubu gdzie spędziły bardzo miło czas z dwójką nieznajomych chłopców. - zaczęła babka
- Na początku każdy myślał, że Jennifer zdradza Louisa Tomlinson'a członka zespołu One Direction. Lecz wszystkie wątpliwości sie rozwiały po dodaniu Twitta przez chłopaka. 
  Nie mamy wątpliwości kto zawinił. Każdy chce dowiedzieć się co będzie dalej. Co się wydarzy..."
Nie miałam ochoty dalej słuchać tych bredni. Usiadłam przy komputerze. I zaczęłam czytać Tweety Tomlinsona. Wkurzył mnie swoją nachalnością. Ale jednocześnie to takie słodkie...Odpisałam na jego Tweeta.
"Jasne, że Twoja. "
I zamknęłam  go po dodaniu Twetta
"I choćbyś upadł na kolana, i choćbyś błagał to już nie działa na mnie żegnaj Twoja strata"
W telefonie miałam 30 nie odebranych połączeń od każdego. A od Lou 5 razy więcej. Co za człowiek.
- Hej Jen!- Krzyknęła Sel
- Hej Sel - krzyknęła Jen (rymuje sie, HARIBO źle działa)
- Co tam robisz??
- A odpisałam na TT do Lou, napisałam Twetta i wyszłam ogólnie z Neta. 
- A co tam w telewizji??- Włączyła go, a tam huczało od nowinek o Sel i Justinie i o mnie i Lou.- Chyba jednak wyłączę go.
- Też tak sądzę- szepnęłam.
- Masz ochotę na plaże??
- Zawsze i wszędzie kochana- I tak minął kolejny dzień z piosenkarką

*Oczami Anity*
Ale się wczoraj działo....
*Dzień Wczorajszy*
Wstałam rano około 10. Zobaczyłam jakąś kartkę na lodówce. Podeszłam i zaczęłam czytać. Kiedy skończyłam zaczęłam się drzeć. Każdy zleciał na dół, bo nie wiedzieli o co Kaman.
- Co sie stało?- zapytała pół przytomna Elena
- Jennifer wyjechała GDZIEŚ. Napisała, że musi odpocząć, że El i Li mają się nami zająć, żeby Louis żył swoim życiem, a i napisała, że nie chce być ciocią i wraca za dwa tygodnie.- Każdy spojrzał na Lou, a ten pobiegł do sb. Każdy zaczął dzwonić do Jen, ale ją jakby wcięło.
*Dziś*
No i to wygląda na tyle ważniejszych informacji z WCZORAJ. Bo dziś cała Ziemia huczy o zerwaniu Lou i mojej siostry. Ktoś zrobił zdjęcia jak wybiegała, jak wypychałam Eleanor z domu, jak wsiadała do samolotu...itd.itp.
#Haha co oni nie robią. Cuda na patyku. A Jen wczoraj spotkała Daniela!!! Jej dawna miłość.Ups...Pewnie tego to wam nie powiedziała, Trudno. Weszłam na TT, a wiecie co w trendach?? Pewnie się domyślacie! Tak, tak coś o Lou i Jen!



1 komentarz:

  1. Nie, nie, nie. Niech oni się pogodzą :( Czekam na kolejny ;*
    Misia :>
    P.S Z tą kochaną to przesadziłaś :p Też cię kocham ;***

    OdpowiedzUsuń