Czytasz =>Komentujesz

Obserwatorzy

piątek, 10 maja 2013

Libster Award

 
O co w tym chodzi? 
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za " Dobrze Wykonaną Robotę ". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby,
która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 blogów ( informujesz ich o tym ) i zadajesz im 11 pytań.
Nie wolno nominować bloga , który Ciebie nominował.
 
Otrzymałam nominację od  http://zawsze-warto-marzyc.blogspot.com/

A że ja mam blogów od .... ekhem.. no więc  nie będę nominowała blogów... bo tak jakby...Nie chce mi sie :P
 
1. Jak masz na imię i ile masz lat ? 
2. W jakim mieście mieszkasz?
3. Od jakiego czasu prowadzisz już bloga?
4. Prowadziłaś kiedyś inne blogi?
5. Imię twojej najlepszej przyjaciółki?
6.Ulubiony wokalista/zespół
7. Podoba ci się ktoś? 
8. Co robisz w wolnym czasie?
9. Masz jakieś zwierzaki?
10. Hobby.
11. Jaki masz kolor włosów?
 
1. Mam 13 lat, a na imię Gustawo :P Na serio to Marzena
2. Milanówek - miasto krówek
3. <gwizdu, gwizd> i jeszcze ciut,
4. JASNE!
5.Ale, że jednej?? Natalka, Jewel, Misia, Gabi, Asia, Ania, Wika...
6.Za dużooooo/...
7. Noooom.....
8. Jeżdżę na rowerku .... :D:D
9. Psa- Psikusa
10. Wkurzanie koleżanek :P
11. Szatynka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz