Czytasz =>Komentujesz

Obserwatorzy

czwartek, 27 grudnia 2012

rozdział 11

Pisane przy :

*Nadal oczami Anity*
A ja na to zaczęłam się drzeć i skakać jak pojebaniec.
- Jeeej!! acha~!! O tak!! Będą Małe Tomlinsonki!! Będą małe Louiski!! Jak mi dziś dobrze!! O tak!!
- Siostra czegoś się naćpała??
- Muffinki (dop.aut. Martuś, Natuś nie obrazicie się ??) Są one pożyteczne i bardzo, bardzo słooodkie!!
- No wiem. One są pyszne...-założe się, że pociekła jej ślinka.
- Dobra siostra pozdrów barana, ja lece sprzątać.
- Pa !- Rozłączyłam się i znowu zaczęłam wrzeszczeć i tańczyć "coś" na podobe tańca Codyego w "Nie ma to jak Hotel". Co ja za śmiecie oglądałam??? No ale nic. Wszyscy patrzyli się na mnie jak na Udko kurczaka w miodzie. Nie wiecie o co chodzi?? Już tłumaczę. Jak mieszkałyśmy w Polsce zrobiłam Udka kurczaka w miodzie. Ale coś nie wyszło bo Udka się ruszały.....tia......
- Co się tak patrzycie???- zapytałam podejrzliwie
- Co ty wyprawiasz??- zapytała ze śmiechem Elena
- NO więc zadzwoniła do mnie moja siostrzyczka zapytałam się jej co u niej, ona taka wesolutka to się zapytałam czy coś było, ona na to że tak i zaczęłam się cieszyć bo będą małe Tomlinsonki- wypowiedziałam wszystko na jednym tchu. A cała zgraja ufoludków przebranych za człowieki zaczęła się też cieszyć jak jakieś nienormalne kreatury.
- Dobra! Zamknąc te swoje nie ogarnięte paszcze! Trzeba tu posprzątać bo burdel jak w niemczech.
- A skąd wiesz jak jest w Burdelu w niemczech?? Mieszkałaś ?- zaśmiał się Hazz
- Tak. I poznałam Twoją matke.- odgryzłam się, na co on zrobił obrażoną minę. wzruszyłam ramionami i wyszłam
*oczami Jennifer*
Ta rozmowa z Anitką ogłupiła mnie.  Zaczęłam się śmiać, a z pokoju przyszedł wreszcie ubrany Pan Tomlinson. Jego mina była przekomiczna. podeszłam do niego i.....


---------------------------------------------------------------------
Jestem wredna!

pozdrawiam
Marzena

7 komentarzy:

  1. hahahahah nasze muffinki podbijają świat woohoo i osz ty zła kobieto też ci przerwę w połowie zdania ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha... Mi zawsze odwala po cukierkach Nim2 ;* A opowiadanie jak zawsze świetny!! Sis masz talent... Czemu nie napisałaś, że pojawiła się nowa notka!!
    Paula xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo to złooo mówię ci ;P O wiem za dużo twix'ów zjadła i pewnie zwija się gdzieś ze śmiechu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej! Ja nie zło.! Ja wredota;p a tak w ogóle to masz racje twixów sie najadłam:D

      Usuń
  4. Hahahaha widziałam idę na jasnowidza i będę uczyć w Hogwarcie i ożenię się z Voldemortem o yeah i będę miałą gromadkę dzieci bez nosów ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja z Dumbledorem xD i co z tego, że stary i tak i tak jest sexy xD meega rozdział i uhh.. zła jesteś no

      Usuń
  5. może by tak następny???

    Pozdrawiam Daria

    OdpowiedzUsuń